Nocnie po raz kolejny

Piątek, 28 maja 2010 | dodano: 28.05.2010

Dziś cały dzień za statystyką. Estymacje przedziałowe, testy parametryczne, zmienne losowe skokowe i ciągłe, dystrybuanty i piernik wie co tam jeszcze. Miesza się wszystko w głowie, zmiennych w ogóle nie ogarniam, jakieś rozkłady Poissona itp :/ Ale była także dobra wiadomość dzisiaj, udało się zdać Gospodarkę Światową, na którą psioczyłem wpis wcześniej, o dziwo na 4 ! :D

O 14 zrobiłem sobie przerwę od nauki i wybrałem się na basen. 900 metrów okropny wynik, no ale na uczelni ostatnio też się obijamy, więc skutki same wychodzą.

A po 19, naćpany rozkładem prawdopodobieństwa, postanowiłem się przewietrzyć. Wyjście na rower zniechęca dalej trwająca wymiana windy, 110 stopni na dół to nic, gorzej potem z wnoszeniem żelastwa jak człowiek zmęczony. No, ale jakoś się zebrałem. Pojechałem najpierw do babci umyć napęd, bo zapiaszczony cały był, ale węża podłączonego nie było, to postanowiłem jechać na myjnię. Tam 2 minutki po łańcuchu i jak nowy. Potem tylko szmatka i FL i wszystko elegancko chodzi.

W międzyczasie zrobiło się ciemno, włączyłem lampki i pojechałem do Mysłowic ( dziury, dziury, dziury ! W każdym miejscu w tym mieście są dziury, których nikt nie łata od paru lat ! ), gdzie odbiłem na drogę na Oświęcim. Skręciłem jednak na zjeździe w Jeleniu i pojechałem na centra logistyczne porobić parę zdjęć. Potem powrót przez Sobieski. Dużo kontroli drogówek na drogach, panowie uważnie mnie obserwowali, czy posiadam pełne oświetlenie :)

Powrót o 22:20. V-max za cysterną, potem mnie odstawiła, bo pod górkę było :(
Parę zdjęć:

Pola na Warpiu:

DDR:

A4:

Nocna merida:

W tle chyba Wenus świeci :)

Misiacz
| 21:31 środa, 2 czerwca 2010 | linkuj Dzięki za życzenia udanej wyprawy...o Twoich fotkach nie chcę się powtarzać, bo jak zwykle znakomite!!!
Tobek
| 10:48 niedziela, 30 maja 2010 | linkuj Ostatnia fota miażdży! :)
kris91
| 09:38 niedziela, 30 maja 2010 | linkuj Hola Hola.. :p Ilu ludzi jeździ na tych maratonach na MTB czy nawet na zwykłym trekingach :)
Za to widzisz.. zawsze chcemy mieć coś innego niż mamy.. marzy mi się też taka merida chociaż jak Ty masz MTB.. co by sobie zimą pojeździć na dworze czy pojechać na zwykłą wycieczkę.. bo wiadomo ,że szosówką się wszędzie nie dostanę.. ale.. wiem ,że muszę ją "modernizować" i wkładam w nią całe serce i wszystkie pieniądze.. no może nie wszystkie.. ale większość :D takie moje male zboczenie.. :D
| 06:46 niedziela, 30 maja 2010 | linkuj Ja robię na odwrót, bo w nocy się nie potrafię skupić :P
Platon
| 05:08 niedziela, 30 maja 2010 | linkuj Chyba spodobało Ci się nocne kręcenie. Ja wychodzę z założenia: najpierw przyjemność potem praca ;)
| 18:53 sobota, 29 maja 2010 | linkuj Bo niedługo będę sakwy ładować, a nie chcę co chwilę go odkręcać, ponieważ gwinty w ramie są bardzo słabe. Już jeden mi poszedł i nagwintowałem śrubką o rozmiar większa, tak są miękkie.
bartek9007
| 16:43 sobota, 29 maja 2010 | linkuj ładnie sie rower prezentuje ;) tylko pytanie: po kiego wozisz bagaznik? bierzesz autostopowiczow ;p?
rasiu
| 09:45 sobota, 29 maja 2010 | linkuj Super zdjęcia! Masz talent chłopie!:D

foxiu
| 21:57 piątek, 28 maja 2010 | linkuj te nocne foty - klasa :)
| 21:43 piątek, 28 maja 2010 | linkuj Eeee:) To pani dobry humor miała albo usłyszała głos, że jesteś dobry:)
Blau
| 21:30 piątek, 28 maja 2010 | linkuj Te ostatnie zdjęcie zajebiste

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa madro