Zator

Niedziela, 6 czerwca 2010 | dodano: 06.06.2010

Dziś trochę szybciej. Jakoś trzeba odreagować tą sesję. Jeszcze tydzień męczenia się i mam nadzieję będzie z głowy.
Wyjechałem o 16. Już od początku jechało się dobrze, więc pomyślałem, że można by troszkę dalej. Padło na Zator, do którego jedzie się całkiem przyjemnie z powodu dobrej jakości dróg. Dodatkowo wyremontowano dziurawą drogę Alwernia-Oświęcim i teraz jedzie się jak po maśle. Do Zatora zajechałem w półtora godzinki. Tam 15 minut postoju. Kupiłem sobie lody włoskie (btw, jutro kolos ustny z italiano, zaraz się idę uczyć :P ), które miały przypominać smakiem truskawkę i jagodę, ale smakowały jakbym plastik jadł. No cóż, już wiem gdzie nie kupować.
Powrót taką samą drogą, czyli na Babice i Chrzanów. Potem brakło mi picia w bidonie i średnia spadła.

Super pogoda dziś, 24 C, słońce świeci, lekki wiaterek nie przeszkadzający w jeździe i niebieskie niebo. Nie można przecież cały czas w książkach siedzieć :D

Zdjęcia:

Pozdrawiam,
Tomek Z ;)
makdeb
| 17:31 poniedziałek, 7 czerwca 2010 | linkuj Ten sam cel wycieczki, mieliśmy szkoda że się minęliśmy.

PS. Mi tam lody smakowały :D
| 22:04 niedziela, 6 czerwca 2010 | linkuj Zator jest fajny a jego okolice jeszcze fajniejsze:)
bartek9007
| 20:14 niedziela, 6 czerwca 2010 | linkuj heh tez mam ostra naukę teraz, centralny etap konkursu historycznego i podobnie jak Tobie zostalo mi dwa dni nauki a potem 3 dni w stolicy ;) wtedy sie zacznie w koncu sezon na powaznie ;) chyba ze znowu poplyne ;)
| 18:32 niedziela, 6 czerwca 2010 | linkuj Język włoski jest w tym wszystkim najlepszy ! Akurat jego nauka sprawia mi przyjemność, bo łatwo się go uczy i bardzo dźwięczny jest. A studiuję logistykę ;)
rammzes
| 18:19 niedziela, 6 czerwca 2010 | linkuj Łojej... język włoski.. :/ To co Ty studiujesz?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa empot