Sosina

Sobota, 26 czerwca 2010 | dodano: 26.06.2010

Krótka przejażdżka nad zalew Sosina. Chmary muszek i komarów zniechęcają do jazdy. Może jutro coś więcej km będzie :)

| 19:54 niedziela, 27 czerwca 2010 | linkuj To jest nowa droga ze skałki na obrońców poczty. Zaczyna się przy skrzyżowaniu obok starej stacji na krakowskiej.
Nemo | 19:31 niedziela, 27 czerwca 2010 | linkuj Van, a gdzie dokładnie jest ta nowa droga.

ps. Wiem że wystarczy raz popatrzeć w góry i jesteś jak w transie, normalnie jakby ci syrena śpiewała. ;)
rasiu
| 17:03 niedziela, 27 czerwca 2010 | linkuj A w Katowicach nie ma komarów zbyt dużo, przynajmniej ja nie trafiłem na jakieś olbrzymie stada ;D Jest ich tyle, jak co roku.
Van, co tak mało jeździsz ostatnio? Wyprawa się zbliża - trenuj ;))
| 09:12 niedziela, 27 czerwca 2010 | linkuj Panko jest najlepsze na komary :) A jak się siedzi to te świece dymne tlące się powoli.
BoaPoweR-removed
| 21:56 sobota, 26 czerwca 2010 | linkuj Jestem właśnie po lekturze opinii odstraszaczy komarów na baterie bo dzisiaj mimo że byłem w lesie może z 15min to zdążyły mi całą rękę pokąsać. Szkoda, że w większości mówią, że to nie działa - a tak to by się mały breloczyk na mostek dało i jazda.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zemob