Zimowo

• Temperatura -6.0°C
  • Sprzęt Staruszek
Sobota, 4 grudnia 2010 | dodano: 04.12.2010

Wczoraj nasypało dobre 15 cm śniegu przez pół dnia. Rezultatem takiej pogody był totalny paraliż na drogach, przeżyłem wczoraj 4 godzinny powrót autobusem z Katowic ( normalnie wraca się 50 minut ).
Dziś natomiast pogoda się poprawiła, przestało padać i pojawiło się błękitne niebo. No to trzeba wyjść na rower, bo taka pogoda rzadko się zdarza. Namówiłem jeszcze Roberta i w dwójkę pojechaliśmy zmagać się z zaspami.
Najpierw przez las na Podłężu, a potem na czekającą na otwarcie obwodnicę. Cała jest zasypana śniegiem, jednak co chwilę jakiś kierowca skraca sobie, pomimo zakazu, drogę i w miarę jest ujeżdżona trasa.
Pojechaliśmy do końca. Powrót taką samą drogą.
Dziś pojechałem w butach trekingowych, po doświadczeniach z zeszłego roku spd nie zamierzam już ubierać. Rower nr 4 w użyciu ;)

Zdjęcia:

Słońce szybko zachodzi:

Kategoria 0-50 km , Śnieżnie

DaDasik
| 16:26 piątek, 24 grudnia 2010 | linkuj Wszystkiego Najlepszego!
Zdrowych, Wesołych, Radosnych i Bogatych Świąt Bożego Narodzenia.

życzą
Grzegorz i Paulina :)
DaDasik
| 19:21 sobota, 18 grudnia 2010 | linkuj Piękne zdjęcia :)
Jak się na nie patrzy to mimo zimy, aż się chce wskoczyć na bajka i pokręcić :)
| 13:04 niedziela, 5 grudnia 2010 | linkuj Na nowej drodze tylko 3 auta, które złamały zakaz i jechały na skróty.
Poza tym na normalnych drogach ruch jak zwykle, a że drogi i tak zawalone śniegiem, to korki wszędzie się robią.
kundello21
| 12:57 niedziela, 5 grudnia 2010 | linkuj Od samego oglądania robi sie zimno:P
Chyba nie było dużego ruchu?;)
stamper
| 11:14 niedziela, 5 grudnia 2010 | linkuj Bardzo fajne zdjęcia. Widzę, że na Śląsku jest chyba jeszcze więcej śniegu niż w Krakowie.

Pozdrower.
Platon
| 07:38 niedziela, 5 grudnia 2010 | linkuj Ładne zdjęcia. Ja mam już doscyć jazdy po śniegu :)
madman
| 17:06 sobota, 4 grudnia 2010 | linkuj Ja może jutro pojadę las skontrolować, chociaż cholera wie czy się uda. Niemniej drogi pożarowe powinny być już w miarę OK.
grigor86
| 16:38 sobota, 4 grudnia 2010 | linkuj Piękna trasa, piękne widoczki zimowe, piękna sarna, ogólnie wszystko pięknie, z tym że jazda po takim terenie nie jest już chyba taka piękna he he.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ciamo