Hej, Nowy rok !

• Temperatura -4.0°C
  • Sprzęt Staruszek
Sobota, 1 stycznia 2011 | dodano: 01.01.2011

Zaczął się Nowy Rok to i zaczął się nowy sezon!
Od zawsze marzyło mi się rozpoczęcie go równo o północy, ale dopiero w tym roku się udało :D Mam nadzieję, że zapowiada to piękny rok :)

Pojechałem pooglądać sztuczne ognie na najwyższą górę w Chełmie - za nią jest już tylko Kotlina Oświęcimska i Beskidy - miałem zatem olbrzymie pole widzenia :)
Droga do Chełma cała zasypana, ale ma niesamowity klimat, w środku nocy tylko jeden wyjeżdżony pas, tak to wszędzie biało ;)
Powrót przez Libiąż, Chrzanów i Byczynę. Ludzie nie mogli się na mnie nadziwić, usłyszałem nawet komentarz gościa, który mówił, że więcej pić nie będzie, bo już rowerzystów zaczyna widzieć :D Sporo pozdrowień, nawet kierowcy mi migali długimi.
Myślałem, że mnie jakaś policja zatrzyma, a tu nic, przejeżdżało obok mnie z 6 patroli i żaden nie wykazał się zainteresowaniem. A przecież o tej godzinie na rower wychodzą albo totalnie nawaleni ludzi, albo jakieś wariaty :D

Ciepło, -4 C. Ubrałem sobie bojówki zamiast spodni rowerowych oraz buty górskie zamiast spd i w żadną część ciała nie było mi zimno. No i wpadło 50 km na początek :D

Staruszek wytrzymał kolejną jazdę. Odpada w nim korba, ale na szczęście jeszcze się jakoś trzyma. Tyle, że nie trzeszczy jak kiedyś :P

Pozdrawiam ! :D

Kategoria 50-100 km, Śnieżnie

kundello21
| 00:35 wtorek, 4 stycznia 2011 | linkuj Wykańcza dziadka, niegodziwiec :P
adam
| 17:04 niedziela, 2 stycznia 2011 | linkuj Gratuluję sezonu 2010 i fajnego pomysłu ;P
BoaPoweR-removed
| 20:49 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj Ja zaszalałem ? a kto jeździł po nocach jak halny na nizinach wiał :) Podziwiam.
| 17:40 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj agenciara - doookoładnie, masz świętą rację :) Człowiek nie jest niczym ograniczony, jest coś w tym pięknego :]
Janusz507
| 16:54 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj No niezle zaczoles pozdrawiam (:
wilk
| 11:51 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj Piękny początek sezonu!
Aga
| 11:13 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj oj jak Ty zrobiłeś te 50 km w tym wietrze! jak bym nie zjadła rano śniadania to by mnie z powierzchni ziemi zmiotło :D
Fajnie że wyskoczyłeś na rower o tej porze roku ;) Niesamowity klimat tak sobie jeździć na rowerze i być panem swego losu a nie tradycji zalania się w trupa :) co nie hehe
barklu
| 10:31 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj Gratulacje!
Policjanci uznali że jedziesz wystarczająco prosto, żeby nie mieć wątpliwości co do stanu :)
Tobek
| 09:42 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj Pięknie ! Oby tak dalej! :)
| 09:22 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj Sebek wszystkie wyszły zamazane, bo miałem ten malutki statyw i wiało okropnie na górze :(
art75
| 08:30 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj Mocne uderzenie na początek! Wygląda na to, że napotykani policjanci obstawiali zawsze to drugie ;) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
sebekfireman
| 07:13 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj Widzę że sezon rozpocząłeś z grubej rury, ale... gdzie są zdjęcia z Chełmna?
WrocNam
| 07:11 sobota, 1 stycznia 2011 | linkuj Świetne rozpoczęcie sezonu!
Wszystkiego dobrorowerowego!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa siemo