Napinanie łydy z ekipą

• Sprzęt Staruszek
Niedziela, 2 stycznia 2011 | dodano: 02.01.2011

No, prawie ;)

Bo było 12 przerw na 35 km :D Ale poza tym bardzo przyjemny wypad, cztery osoby się zebrały, oprócz mnie, Roberta, Nema był też Janusz
Pojechaliśmy przez Grodzisko na stawy Groble, a dalej na Libiąż. Powrót zielonym szlakiem na Groble. Miałem fajny tekst, ale nie wiem czemu przy próbie wklejenia url opera przenosi mnie do strony pomocy :/

Przed nami Grodzisko:

i gleba Nema :D :

Potem wyszło słońce:

Kategoria 0-50 km , Śnieżnie

Nemo | 12:29 czwartek, 6 stycznia 2011 | linkuj Najważniejsze że te Ruskie patenty działają. :)
Misiacz
| 21:57 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj No, Nemo to ma patenty jak spod Stalingradu! :)))
Twoja średnia uświadomiła mi, że nie jest ze mną tak strasznie ! :))) To po prostu zima!
papawel
| 16:06 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj Witam. Wiem że to nie miejsce na to ale nie mogłem znaleźć kontaktu. Potrzebuje jakiś kontakt z osobami którzy w 2009 byli w Grecji. Chodzi nam taki podobny pomysł w tym roku i miałbym pare pytań. mój e-mail p-oledzki1988@tlen.pl. Pozdrawiam
kundello21
| 00:27 wtorek, 4 stycznia 2011 | linkuj No i to jest jazda:) Fajnie się tak wybrać ze znajomymi...
Janusz507
| 19:14 niedziela, 2 stycznia 2011 | linkuj Bylo fajnie ,zdjecia tez ok to do nastepnego spotkania (:
jurektc
| 15:57 niedziela, 2 stycznia 2011 | linkuj No to łydy chyba napiete :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nyroz