Dzień 7 - Rumuński pociąg

Niedziela, 17 lipca 2011 | dodano: 30.08.2011

Rano znowu korzystamy z kuchni, dostajemy do resztki makaronu, która została z kolacji, jajka i ser biały, więc robimy sobie pyszną jajecznicę. Na drogę od naszego gospodarza dostajemy dwa słoiki robionego sosu do spaghetti, słoik dżemu oraz pół litra miodu ! Czyli razem mamy już litr tego słodkiego napoju.

Na dobry początek dłuższy podjazd, spotykamy na nim dwie dziewczyny, które czasami też podróżują z sakwami. Rozmawiamy chwilę i jedziemy dalej, w kierunku Cluj Napoca. Droga, choć główna, jest bardzo spokojna. Mijamy wiele wiosek, w których widać tylko starszych, biednych ludzi. W Cluj zwiedzamy miasto, jest naprawdę ładne, widać spory przepych i drogie samochodu. Tam to tez postanawiamy podjechać kawałek pociągiem, bowiem przed nami tranzytówka. Za 100 km odcinek płacimy 31 zł, lecz nie dane nam jest dojechać do końca. Okazuje się, że rowerów w tym pociągu przewozić nie można i musimy zapłacić karę 50 zł za jeden rower ! Oczywiście nie mam najmniejszego zamiaru tyle stracić, dyskutuję ponad 20 minut z konduktorem, który wyraźnie czeka na łapówkę, bo siedzimy w pustym przedziale. Udaje się wywalczyć jedynie dojazd do najbliższej stacji, na której wysiadamy. No ale i tak przejechaliśmy 30 km od Cluj. Zmieniamy trasę i jedziemy w stronę Luduś, aby chwilę za nim skręcić na drogę w kierunku Mediaś. Zaraz po skręcie znajdujemy nocleg na ogrodzie. Gospodarze szybko się zamykają w domu, ale przed tym jeszcze udostępniają nam wodę i wychodek ;) Makaron i do spania.

Z dziewczynami:

Babcia prosiła o 1 leja:

Cluj:

Makaron z sosem od gospodarza:

Kotek potem urządził sobie zjazd po namiocie...

A w dniu 8 będzie baardzo dużo zdjęć :)

Kategoria 100-200 km, BAŁKANY 2011

van | 08:26 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj krwisty makaron... mniam !: ) :D
meak
| 08:14 poniedziałek, 5 września 2011 | linkuj Ekstra babcia! "Makaron z sosem od gospodarza" w dość sugestywnym kolorze umieszczony tuż pod fotką "Transilvania" wywołuje niepokojące skojarzenia ;)
| 06:29 środa, 31 sierpnia 2011 | linkuj To dziwny kraj
bartek9007
| 00:52 środa, 31 sierpnia 2011 | linkuj heh rumunskie pociagy my tez swoje przygody z nimi mielismy
lapoweczka normalka
zapraszm do mnie juz 6 dni jest
Nefre
| 21:46 wtorek, 30 sierpnia 2011 | linkuj Dziewczyny mogły dołączyć:)))
bobiko
| 21:19 wtorek, 30 sierpnia 2011 | linkuj No to ściągnij je tutaj :D niech napisza coś;)
| 21:12 wtorek, 30 sierpnia 2011 | linkuj Dziewczyny bardzo sympatyczne, mieszkały w Zalau, czyli mieście przed tym podjazdem. Kontakt mam, o właśnie, zaraz wyślę maila... :D
| 20:35 wtorek, 30 sierpnia 2011 | linkuj Takie blade to może szwedki:p
rammzes
| 19:53 wtorek, 30 sierpnia 2011 | linkuj Skąd dziewczyny. Ruda panna na niemkę mi pasuje.
piofci
| 17:40 wtorek, 30 sierpnia 2011 | linkuj tym razem...to ja bym już dalej nie pojechał;)
bobiko
| 16:38 wtorek, 30 sierpnia 2011 | linkuj Ładne dziewczyny, serio ;) zaprosiliście je do PL? ;>

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wogro