| 08:03 środa, 19 marca 2008 | linkuj Sprawdzian był wczoraj, wyszedł beznadziejnie, cała klasa prawie nic nie napisała taki był trudny ... Pojedyńcze cytaty z powieści to już przesada...
DARIUSZ79
| 22:14 wtorek, 18 marca 2008 | linkuj Młynarz-Święta racja całkowicie się zgadzam, nie dogodzi sie człowiekowi teraz chcemy ciepło, ale jak bedzie nadmiar ciepła to zimno się chce :)
Vanhelsing -Powodzenia ze sprawdzianu, a ściąge zaszze można zrobić:) zawsze jest plan awaryjny:)
| 22:06 wtorek, 18 marca 2008 | linkuj tam ktoś napisał "rądo" zamiast rondo :D
DARIUSZ79
| 22:02 wtorek, 18 marca 2008 | linkuj Vanhelsing-oj nie pisałem te ostrzeżenia i uwagi , natrafiłem na taką ciekawą stronke gościa z sosnowca.
Mlynarz
| 19:16 wtorek, 18 marca 2008 | linkuj Ta pogoda w końcu minie. Jeszcze będziesz narzekać na upały. hehe

Co do Pogorii. Mogę z dumą powiedzieć, że poznałem i objechałem wszystkie 4 zbiorniki. :D

Pozdro!
| 18:53 wtorek, 18 marca 2008 | linkuj wow, dzięki Dariusz :) No ja już raz byłem na Pogorii, pogubiłem się okropnie :P Na III.

Sam pisałeś te ostrzeżenia i uwagi na trasce? :) Fajna robota :)
DARIUSZ79
| 16:26 wtorek, 18 marca 2008 | linkuj Cze Vanhelsing trafieniem na Pogorie jest proste może ci ta mapka pomoże Mapka dojazdu na pogoriew sumie traska zaczyna z Sosnowca-Pogoni przez będzin, ale jak wiesz gdzie jest w Dąbrowie Górniczej Dworzec PKP to z tamtąd łatwiej dostać sie. A w sumie jak zrobi się cieplej możemy się zgadać to mogę byc twoim przewodnikiem:) Pozdr
azbest87
| 23:16 poniedziałek, 17 marca 2008 | linkuj Ja sobie odpuściłem jazdę dzisiaj...:/
Pozdro!
GonZoo
| 17:59 poniedziałek, 17 marca 2008 | linkuj hehe skąd ja znam taką pogodę ;) dziś miałem identyczną sytuację, ale jedynie w tym mam lepiej że nie muszę sie do sprawdzianów uczyć na jutro ;) wiec jeszcze wieczorkiem sobie wyskocze gdzieś bo sie ładnie rozpogodziło :D
Dj_Wiro | 17:28 poniedziałek, 17 marca 2008 | linkuj Wmordewater, fajne określenie:D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa staws