Dzień 4 - W Karpaty

Środa, 18 lipca 2012 | dodano: 06.09.2012

Śniadanie było bardzo przyjemne, bo umilone przez litrowy dzban mleka. Po pożegnaniu ruszyliśmy główną droga, która oprócz tego, że była dziurawa, okazała się być bardzo zatłoczona. Jechało się okropnie, był to jeden z gorszych odcinków podróży, bowiem ukraińscy kierowcy nic sobie nie robili z przepisów i co chwilę ktoś mocniejsza Ładą wyprzedzał tę słabszą. Nic nie działo się ciekawego, w południe postanowiliśmy podnieść sobie morale bograczem w restauracji. Warto było, bo za całkiem sporą porcję, razem z chlebem i śmietaną zapłaciliśmy niecałe 5 zł.
Za Rahiv ruch nagle ucichł zupełnie. Droga zrobiła się jeszcze gorsza, ale zadowoleni ze spokoju, nie narzekaliśmy. Zrobiło się również całkiem ładnie, wjechaliśmy w góry i jechaliśmy wzdłuż sporej wielkości rzeki.

Nocleg udało się znaleźć za pierwszym razem. Gospodarz razem z synek zajęci byli montowaniem silnika do Łady, udostępniono nam jednak łazienkę z prysznicem, więc morale wzrosły. Poza tym miałem okazję naprawić pedał, który zaczął dziwnie strzelać.
Gdy dzień już chylił się ku końcowi, a my dojadaliśmy ostatki makaronu, przyszedł gospodarz z plastikową butelką, szklankami i talerzem z chlebem, cebulą i słoniną. Jak nie trudno się domyślić, w plastiku miał bimber. I to całkiem mocny, bo potężny łyk ze 100 ml szklanki lekko mnie zatkał i uświadomił, że przekraczamy granicę 70%. Przegryzienie tego cebulą tylko i wyłącznie spotęgowało efekt, więc rzuciłem się na chleb i tłustą słoninę. Cała libacja trwała jakieś 3 minuty, po tym czasie już wiedziałem, że dziś nic nie ogarnę. Seweryn już ledwo się trzymał na nogach, czym prędzej weszliśmy do namiotu. Ja zasnąłem od razu kamiennym snem, Seweryn tymczasem zbuntował się przed takimi trunkami i z trudem wydostając się z namiotu zwrócił całą zawartość kolacji centralnie przed wyjście. Ale o tym dowiedziałem się dopiero rano, kiedy o mało co do tego nie wlazłem... :P
I pij tu z Ukraińcami...

No to jedziemy główną drogą:

Polityka..

Wcinamy bogracz:

Kontrasty Ukrainy. Takie zameczki można spotkać jeden przy drugim. Ludzie leczą swoje kompleksy chyba:

W Karpatach:

Dzieci, nie mając co robić w wakacje, sprzedają przy drodze jagody:

Tudzież je same jedzą ;)

Wieczorna libacja :D

W następnym dniu się mapa google skończy, będą jaja z rysowaniem...

Kategoria 100-200 km, Turcja 2012

javor
| 19:42 piątek, 23 listopada 2012 | linkuj 3 minutowa libacja ... wow, nie byle jaki trunek :D
| 14:56 czwartek, 13 września 2012 | linkuj Jazdę takim asfaltem można zaliczy do jazdy w terenie :P Po zdjęciach widać że ludzie biedni, ale nie koniecznie załamani o czym świadczy uśmiech :) A ta libacja to chyba nie najlepszy pomysł :P
benasek
| 19:01 niedziela, 9 września 2012 | linkuj Byłem na Ukrainie i chętnie bym w te strony wrócił... Nie da sie tego opisać, opowiedzieć.
Gratuluję pomysłu, może kiedyś pojadę rowerem...
bloom
| 15:58 sobota, 8 września 2012 | linkuj Pół litra na 3 i pozamiatane :D
| 05:15 sobota, 8 września 2012 | linkuj Nie od dzisiaj,wiem że masz problem z alkoholem...;)
Uśmiałem się!:)))
kaeres123
| 19:32 piątek, 7 września 2012 | linkuj Znam to uczucie, gdy nie ma się siły wychylić głowy dalej niż wejście do namiotu :D Haha, czekam na kolejne dni bo robi się coraz ciekawiej :D
| 12:02 piątek, 7 września 2012 | linkuj Ej, ja się jakoś trzymałem jeszcze ! :P
Nefre
| 18:54 czwartek, 6 września 2012 | linkuj Jak impreza to impreza:))) Hihi, miło spędzacie czas....:)))))
miciu22
| 18:07 czwartek, 6 września 2012 | linkuj Czyli libacja wyszła bokiem, a właściwie to przodem :D
marysia
| 17:42 czwartek, 6 września 2012 | linkuj Haha, rozwaliła mnie twoja opowieść nocnej libacji :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzieu