Terenowo w mocnej ekipie

Niedziela, 23 września 2012 | dodano: 24.09.2012

Rzadkość to nad rzadkościami, aby w Jaworznie zebrać tyle osób chętnych do jazdy na rowerze i to w ostrym terenie. Udało się to dziś, bowiem stawiło się aż 10 osób. Prowadził nas Nedvet, który terenowe trasy ma świetnie obczajone i każdy wypad z nim oznacza poznanie nowych, świetnych szlaków.
Trasa była skomplikowana, więc ograniczę się napisania, że byliśmy w Trzebini, Płokach, Puszczy Dulowskiej, Regulicach, Chrzanowie... Większość oczywiście w terenie.
Humory dopisywały, cały czas kręciliśmy w wesołych nastrojach, śmiejąc się co chwilę. Nedvet zagwarantował nam 4 świetne, typowo górskie podjazdy. Zjazdów oczywiście też nie zabrakło, musiałem na każdym się wyszaleć, ale tylko raz wyleciałem z trasy na drzewa, ku ogólnej uciesze reszty wycieczki :D
Pod koniec wypadu wybraliśmy się jeszcze z Januszem, Piofci i Murthago do Funia na małe wzmocnienie... ;)

Super wycieczka w świetnym towarzystwie, obowiązkowo trzeba będzie to powtórzyć, a okazji będzie, bo nadciąga jesień, a Jura w tym okresie wygląda przepięknie... ;)

Prawie pełna ekipa:

Nedvet w pro okularach, +2 km/h:

Piofci:

Siemanko:

W pro pozycji napierają chłopaki:

Na jednym z wielu podjazdów:

Takie tam z przyczajenia:

Paparazzi :D

Kolejna przerwa po kolejnym podjeździe:

Kamil koks:

Funio i jego kochanek Lech:

Nadciąga jesień...

Kopalnia:

Ahh ten błysk w oku Janusza:

Nedvet:

Na zielonym szlaku prowadzącym z Jaworzna do Chrzanowa odbywają się wykopy i detonacje saperskie pocisków z okresu II wojny światowej. Cały las jest zamknięty ( oczywiście nie dla nas :P) i totalnie rozkopany. Pierwszy tekst podczas przekraczania barierki: "No to kto jedzie pierwszy?" :D

A wycieczka kończy się tak... Co robi ten Janusz?!

Pozdrawiam ! :)

k4r3l
| 18:38 środa, 31 października 2012 | linkuj Fajna wycieczka zakończona mocnym akcentem :) Poza Janusza z parasolką rządzi, widać, że to człowiek re(ko)nesansu:D
majorus
| 20:25 środa, 26 września 2012 | linkuj Widzę, że wypad udany, szkoda, że nie mogłem pojechać.
Kamil | 18:54 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Ciekawy fotoreportaż Ci wyszedł. Nawet nie pamiętam kiedy Ty mi takie koksiarskie zdjęcie zrobiłeś :D
| 07:47 wtorek, 25 września 2012 | linkuj ...,dziękuję za kwiatuszka i do następnej Żubrówki...;)
| 07:39 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Warto z Tobą jeździć,choćby dla takich fotek!:)
Fajnie było,trzeba coś szybko znowu zorganizować:))
grigor86
| 19:09 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Dzielni chłopcy, a fotograf - klasa!
Janusz507
| 17:21 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Trzeba tą traske kiedyś powtórzyć :) Ostatnie zdjęcie najpiękniejsze :)
Nefre
| 15:09 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Hihi- Funio to jest mocarz:))) Fajna ekipa i oczywiście traska:))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa lisze