Barania Góra

Środa, 13 lutego 2013 | dodano: 15.02.2013

Pusto tutaj okrutnie, bo przerwę sobie zrobiłem od jazdy, a i mrozy nie dla mnie ( kiedyś się jeździło prawie codziennie... ), więc dodam kilka fotek z wypadu na Baranią Górę. Warunki w górach świetne, leży około metra śniegu. Ze szczytu niestety widoków nie było, bo wszystko przykryła mgła, no ale spacerek fajny, bo prawie 10-cio godzinny. Towarzyszył nam Tymek, wesoła Akita ;)

Para z Warszawy ciągnęła kajak na szczyt Baraniej, żeby zacząć "spływ" od źródeł Wisły :D

Wisła Czarne

Powrót już po ciemku. Start i meta na parkingu obok zameczku prezydenta.

Vampire
| 21:33 wtorek, 26 lutego 2013 | linkuj Och, a czemu u mnie w Norwegii takiego sniegu nie ma... wszyscy mysla, ze my toniemy w sniegu...;)
| 20:29 poniedziałek, 18 lutego 2013 | linkuj Cofasz sie w rozwoju...,tylko Barania Góra w nierowerowym wpisie,a kiedyś to latałeś sobie po świecie tanimi lotami...;)
Pozdro dla znajomych i pieska,fajne foty:)
Rusz dupę na rower!:))
rasiu
| 14:08 sobota, 16 lutego 2013 | linkuj Biedak pewnie jeszcze odpoczywa po spacerku :P
BZ | 20:57 piątek, 15 lutego 2013 | linkuj Piotruś, pisze się "wesoły akita" ;) Tymon aktualnie wziął sobie wolne, siedzi teraz głównie w budzie i śpi :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rkres