Dzień 2 - Panie, prom zamknięty!

Wtorek, 14 maja 2013 | dodano: 23.05.2013

Pobudkę ustaliliśmy na 6, jednak wstający codziennie do pracy o 4:30 Janusz urządził nam wstawanie troszkę wcześniej... Wylazł z namiotu i łazikował dookoła, narzekając, że jesteśmy śpiochy i wstawać mamy. Jakoś się zwlekliśmy, bo już za targanie namiotów się zabierał.
Pierwszą atrakcją na trasie była Biedronka, pod którą rozłożyliśmy się ze śniadaniem. Kolejną atrakcją... była chyba kolejna Biedronka, bo całą drogę było płasko jak na stole i nic się nie działo. No może oprócz tego, że miejscami kończył się asfalt i zaczynał piach, ale krótkie to był odcinki i szybko się przepchaliśmy. W Terespolu zauważyliśmy mnóstwo Białorusinów, którzy przyjeżdżają do nas na zakupy. Wyglądali tak samo jak Rosjanie, czyli podjeżdżali w dresach i klapkach, z grzywkami zaczesanymi w różny sposób ;).
W planach była przeprawa przez Bug promem, jednak z powodu wysokiego stanu wody nie udały się zamiary. Musieliśmy nakładać blisko 50 km na najbliższy most.
Nie zepsuło nam to jednak humorów, Janusz czuwał bowiem, aby było wesoło, co chwilę komentując coś w zabawny sposób.
Kilometry szły sprawie, jednak zaczynało się ściemniać, więc poszukaliśmy w Żerczycach, małej wsi. Udało się dopiero za 5 razem, ale do dyspozycji mieliśmy ciepłą wodę do umycia się w piwnicy i równo skoszoną trawkę. Makaron z piwem na dobranoc i do namiotów :)

Szutry z rana:

Kolejna guma Żubra. Coś jest nie tak...

Swojsko :)

Babcia opowiedziała nam swoją historię, sympatyczna kobieta

W Terespolu pełno Białorusinów

Największa atrakcja dnia, Biedronka!

Totalny relaks :)

Pasuje :D

Nawet jeden zjazd się znalazł na 180 km :D

Grabarka

Nocleg

Na dobranoc :)

Kategoria 100-200 km, Mazury 2013

sebekfireman
| 11:18 piątek, 24 maja 2013 | linkuj Stary Bubel :D Fajna nazwa miejscowości.
Nefre
| 13:14 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Super:))
azbest87
| 11:53 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Mam zdjęcie roweru przy tym samym znaku z Bublem;) i mi udało się popłynąć promem;)
Pozdro!
| 11:39 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Ruska to zawsze pozna się po "wieśniackiej" grzywce ;) Ja widziałem takiego jednego w Elblągu. Co prawda ten był łysy, ale do sklepu na stacji wszedł w klapkach i...bokserkach :D Podjeżdżam zobaczyć blachy no i oczywiście z Rosji. Ładny dystans.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ocztw