Dzień 3 - Wzdłuż granicy

Środa, 15 maja 2013 | dodano: 23.05.2013

Nasz naturalny budzik Janusz i tym razem nas nie zawiódł i pobudził wszystkich z przyjemnego snu. Dzień zacząłem od trampoliny w ramach porannej rozgrzewki, którą właściciel rozłożył na ogrodzie.
Jazda trochę się utrudniła, bowiem zaczął wiać wiatr w bok lub też w twarz. Podążaliśmy małymi wioskami, często bez asfaltu. Niezmieniający się krajobraz pól i lasów spowodował, że zaczęliśmy wymyślać różne gry, były skojarzenia, pomidor a nawet państwa - miasta, jednak gdy zwierzęciem na "H" okazał się "Homik", zaprzestaliśmy zabawy :D Janusz dzielnie walczył z zasadami gry i gdy nie zgodziliśmy się na imię na "O" jako "Ola" ( no bo przecież Aleksandra ) szybko zaproponował inne... - "Olek" :D

Na długo zapamiętam drogę wzdłuż granicy w stronę Bobrowników. Nie było tam zupełnie asfaltu, były za to kocie łby i szuter. Jednak nie na to chcę zwrócić uwagę, ale na niesamowity, spokojny klimat tamtych rejonów. Ciche wioski, czysta okolica w otoczeniu przyrody... naprawdę można było się zrelaksować.

Nocleg znaleźliśmy również na gospodarza. Ludzie na wschodnie są naprawdę przyjaźni i mili ;)

Poranne pakowanie:

i poranna gimnastyka :)

Pojawiły się również Cerkwie

Pani i 4 konie :D

Popas nad jeziorkiem :)

Jest radość :)

Mała przerwa przed szutrami :)

Wzdłuż granicy:

Janusz ma branie :)

Kolejka w Bobrownikach

I mały bazar

A my dalej w szutry i kurz :)

Król Julian :D

Wbijamy przypadkowo na szlak tatarski:

Na którym można spotkać meczet tatarski:

U gospodarza :)

Działo się :)

Kategoria 100-200 km, Mazury 2013

sebekfireman
| 11:23 piątek, 24 maja 2013 | linkuj Super foty - te cerkwie na tle błękitu niesamowicie wyglądają.
Nefre
| 21:08 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Fajne klimaty..
charmside
| 12:00 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Zachęciliście mnie skutecznie - w tym roku kierunek wschód :D
| 11:42 czwartek, 23 maja 2013 | linkuj Te drogi teoretycznie są fatalne, bo nie ma asfaltu tylko sam piach, ale patrząc na to jak jest na Ukrainie to Polski Wschód akurat jest pod tym względem bardzo urokliwy. Ale tego piachu nie może też byc za dużo ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acaja